reede, 2. oktoober 2015

Õppedisainist nii ja naa


Seekord sai sirvitud mõtteid mida isand Merill M. D. on oma artiklites Task-Centered Instructional Strategy. Ja Pebble-in-the-Pond Model For Instructional Design. Performance Improvement väljendanud.

Oma õppeprotsessi disainides soovitab ta arhidektil:
  •  Defineeri see suur eluline „probleem“ millele otsid lahendust.
  •  Probleemi lahendamiseks dekomponeeri see väiksemateks osadeks.
  •  Määratle millised kompetentse on vaja et eeltoodud väikesi teemasid lahendada
  •  Last but not least. Määratle õpistrateegiad.


Kõlab mõistlikult? Veelgi enam kõlab loogiliselt?!

Minu tänane õpetajakogemus põhineb oma väikelapse õpetamises ning tema arengu jälgimises.

Joosep'il oli (eluline) suur probleem – Pall mis oli maailmas üks tuttav asi kippus ära minema ja seda ei saanud kuidagi kätte.

Vaata käimaõppimise protsessi Youtube.com

Tänaseks on ta tuvastanud et lisaks pallile mida ta saab täiest vabalt kätte saab seistes teha veel hulganisti asju milledest mõned ajavad mind lihtsalt hulluks




Teine põnev video mis jäi silma õppimise teemadel oli ühelt minu lemmiksaidilt TedX „The first 20 hours -- how to learn anything



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänan, Sinuu arvamus läheb mulle korda