Seekord sai sirvitud mõtteid
mida isand Merill M. D.
on oma artiklites Task-Centered
Instructional Strategy. Ja Pebble-in-the-Pond
Model For Instructional Design. Performance Improvement väljendanud.
Oma õppeprotsessi disainides
soovitab ta arhidektil:
- Defineeri see suur eluline „probleem“ millele otsid lahendust.
- Probleemi lahendamiseks dekomponeeri see väiksemateks osadeks.
- Määratle millised kompetentse on vaja et eeltoodud väikesi teemasid lahendada
- Last but not least. Määratle õpistrateegiad.
Kõlab mõistlikult? Veelgi enam kõlab loogiliselt?!
Minu tänane õpetajakogemus põhineb oma väikelapse
õpetamises ning tema arengu jälgimises.
Joosep'il oli (eluline) suur probleem – Pall mis oli
maailmas üks tuttav asi kippus ära minema ja seda ei saanud kuidagi kätte.
Vaata käimaõppimise protsessi Youtube.com
Tänaseks on ta tuvastanud et lisaks pallile mida ta
saab täiest vabalt kätte saab seistes teha veel hulganisti asju milledest mõned
ajavad mind lihtsalt hulluks
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Tänan, Sinuu arvamus läheb mulle korda